Részletek
Kontekstus és történet
A játék a Killzone 2 eseményei után veszi fel a fonalat: Scolar Visari, a Helghast vezetője meghalt, amit totális Helghast támadások követnek: az ISA-t tömegesen kiűzik Helghanról. A túlélő szereplők közt találjuk Tomas „Sev” Sevchenko-t és Rico Velasquezt, akik a nukleárisan elpusztított városban próbálnak túlélni, evakuációt végrehajtani és menekülni
Hat hónappal később az ISA és a Helghast közötti hatalmi vákuum két fő antagonista: Jorhan Stahl (iparmágnás) és Admiral Orlock (katonai vezető) harcát mobilizálja, ahogy mindketten a hatalomért küzdenek – egyikük titkos fegyverrel, másikuk politikai befolyással próbál érvényesülni
Bevetési helyszínek és akció
A történet helyszínei változatosak: elhagyott, nukleáris romvárosok, idegen dzsungelek, fagyos tundrák, és űrállomások is szerepet kapnak a küldetések során
A játék közel 6–8 órás kampányra épül, számos spektakuláris akcióval, űrcsatákkal, jetpackeket használó jelenetekkel és látványos átvezetőkkel
Játékmeneti újítások és funkciók
Brutális közelharc: kontextusérzékeny kivégzésekkel bővített harcrendszer, hasonlóan a Halo: Reach stílusához
Jetpack és csúszó fedezék: gyorsabb pozícióváltás és taktikus manőverezés
Stereoszkóp 3D & PlayStation Move támogatás: háromdimenziós vizuális élmény és mozgásérzékelős célzás
Kooperatív kampány: helyi kétjátékos együttműködést tesz lehetővé
Multiplayer módok
Gyártók és játékosok szerint a multiplayer tartalom a játék egyik legerősebb pontja:
Guerrilla Warfare – klasszikus team deathmatch akár 16 játékossal.
Warzone – váltakozó feladatok, pl. VIP védelem, bázisfoglalás; max. 24 játékos
Operations – többfázisos, narratív jellegű csapatalapú küldetések, ahol a győztesek cut-scene narrációt is kapnak
További jellemzők:
Karakterosztály alapú progression (Marksman, Engineer, Medic, Tactician, Infiltrator), xp-rendszerrel és képességoldással
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!