Részletek
A Digimon Rumble Arena egy 2001-ben (Japánban: 2001. dec. 6.; Észak‑Amerikában: 2002. febr. 24.; Európában: 2002. július)* megjelent, könnyen elsajátítható kiütéses harci játék Digimon karakterekkel, amelyet a Bandai és a Hudson Soft fejlesztett PlayStation-re
Miről szól — Főbb jellemzők
Küzdelmek stílusa
1‑1 harcok vannak, de a játékmenet nagyon hasonlít a Super Smash Bros. stílushoz: egyszerű támadások, ugrás, védekezés és két speciális mozdulat karakterenként
A harc során Digivolve-sáv gyűlik, amivel a karakter átalakul (pl. Rookie → Mega formára), és egy erőteljes „Special Finisher” támadást is végrehajthat, majd visszaalakul
Karakterek és speciális elemek
Kezdetben 9 játszható Digimon, többek közt Agumon, Guilmon, Renamon, Gatomon, Patamon, Veemon, Terriermon és Gabumon. Összesen 24 karakter odalható meg különböző feltételek teljesítése után
Minden Digimonhoz tartozik egy specialitás (Fire, Water vagy Nature), ami erősséget és gyengeséget jelent más speciális típusokkal szemben – ez hatással van az arénák játékmenetére is (pl. lávás pályán Nature Digimon nagyobb sebzést szenved el)
Arénák és interaktivitás
7 különböző aréna: jellemzően aktív elemekkel (leeső szikla, lávafolyam, forgó platformok), amiket el lehet kerülni vagy akár stratégiai előnnyé lehet alakítani
Harc közben véletlenszerű elemek, például étel (életerő visszaállítás), kártya-bónuszok (pl. extra energia, erősség növelése vagy akár ellenfél kontrolljának átmeneti elvétele) jelennek meg
Játékmódok
Single-player kampány: Nyolc harc sorozata, utolsóként a főellenfél, Reapermon ellen, karakterek és aréna-oldal megnyitásával
Multiplayer / vs. Computer: Két játékos egymás ellen vagy gép ellen – választható aréna és karakter
Mini-játékok: Három egyszerű játék a kampány végén:
Target Game: céltárgyak eltalálása labdával
Digivolve Race: gyors gombra ütéssel töltheted a Digivolve-sávot
Basketball Game: kosárlabda-labdát bedobni mozgó kosárba
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!