Részletek
A történetet vizuális regény formájában mutatják be, a telek nem lineáris fejlődésével. A játék történetét a játékosok és a párbeszéd döntései meghatározzák. A történet az erkölcsi döntésekre épül, ahol a játékos döntései jelentősen befolyásolják az események továbbfejlesztését. A döntő megjelenése itt a „kevésbé rossz elve: a játékosnak kell állandóan választhat a gyors profit, hogy vezethet kellemetlen események a jövőben, és az áldozatot, hogy az ellenkező irányba, akkor könnyebb komplett az alábbi lehetőségek közül Epizódok. A játék Roguelike befolyásának köszönhetően a történet a főszereplő halála után is folytatódik. A harc az izometrikus perspektívában lévő sorokon alapul. A harci képességek nem csak a karakter energiáját használják, hanem az egészségüket. Emellett a játékos olyan könyvcsomagot használhat, amelyek erőteljes helyesírás-analógok. Csomag formáció, könyv kiadása során küzdelem és azok használatáról hasonló sok klasszikus gyűjteménye kártya játékok. Így a könyv, hogy a játékos megkapja az elején a csata határozza meg a játékos stratégiája, míg a karakterek ő a pályán meghatározzák a taktikát.